Tailsweep topp

Tuesday 7 May 2013

props


Som lite pausmusik här när jag är i NYC får ni se lite mer bilder från kursen på Beckmans med Lotta Agaton och plåtningen i Delight Studios. Är det någon som vet namnet på blommorna ovan? När jag var ute i sista minuten för att köpa dem fick jag klart för mig att de kommer i två varianter, en lite bolligare och den här lite spretigare (som jag ville ha till den här bilden). Jag tycker att de är så underbara då de lyser upp ett helt rum, trots att de "bara" är gröna.


Behind the scene :)

pics: seventeendoors

Doftljuset på bilden är min senaste passion (bye bye Byredo..). Jag återkommer om det.

Som sagt kan det bli lite tyst här några dagar, men jag är snart tillbaks med massor av inspiration från det stora äpplet! :)



13 comments:

  1. Hej,

    Jag skulle vilja ha med din bild( i inlägget) på min blogg stilstudio på Aftonbladet. Får jag det ?

    kram
    Sanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inga problem Sanna, men menar du själva bilden från kursen så glöm inte att länka till fotografen, Kristofer Johnsson.
      Kram Ulrika

      Delete
    2. Tack. Glömde skriva att jag älskar stolen. älskar! Å det är den första och andra bilden jag tänkte norpa :-)
      kram
      Sanna

      Delete
  2. De doftljusen är underbara...
    Riktigt fina bilder!! Ha det bäst i stora äpplet!

    ReplyDelete
  3. Hoppas du får en mysig resa och att du hittar några trevliga inredningsaffärer :) kram Maria (från kursen)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack, och vad kul med en kommentar här. Hoppas allt är bra!
      Kram

      Delete
  4. Blomman heter viburnum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack, det ska jag lägga på minnet! :)

      Delete
  5. Väldigt fint! Tokälskar den där stolen!! Axx

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAck Anna! Stolen hittade jag billigt på auktionverk, så kul att du gillar! :)

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.