Tailsweep topp

Sunday 21 April 2013

still life


Som ni vet är jag på kurs hos Lotta Agaton i helgen, så det finns ingen tid till att blogga. Men jag bjuder på några suddiga instagrambilder. Läxa till idag är att skapa ett stilleben. Tyvärr har jag kört fast, då jag bestämt mig för att inte använda mig av svart-vitt-trä-beige-brunt, som jag älskar och som det till största del ser ut här hemma.

pics: @seventeendoors

Näe, jag har kört fast i fällan "kill your darling", och här är min nya älskling, skålen "Secrets" av Signe Persson-Melin, som jag försöker utgå från. Oh, well. Det löser sig säkert. Nu dags att hoppa in i duschen och sedan skissa vidare.. :)

Uppdatering: Jag var så stressad i morse att jag glömde att lägga upp söndagsbilden hos inspirationsfabriken. Det här får bli mitt bidrag, för efter en heldag på kurs tänker jag njuta av denna fina söndagskväll! Men kika alltså gärna in hos fabriken för fina söndagsbilder.

2 comments:

  1. Fint armband på fin skål!

    ReplyDelete
  2. Super fina bilder. Och så fint armband på bilden. Älskar armband.
    Kram
    Eva

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.