Tailsweep topp

Wednesday 21 December 2011

jul i köpenhamn


Nu har jag, som är dunderförkyld, precis avlöst mannen och ska ta hand om två små sjuklingar här hemma i eftermiddag igen. Vi klarade oss fint hela hösten, men under årets sista månad blev det rekord i sjukdomar för oss..
På väg hem från jobbet hann jag i alla fall få med mig det nya numret (1/2012) av Family Living som bjöd på mycket inredning, och helt förälskad blev jag "i ett stall på Österlen". Preeecis så vill jag ha det i mitt framtida sommarhus! :)
Försökte hitta bilder på hemsidan, men istället fann jag detta moderna familjehem i Köpenhamn. Enkelt och fint kök, och riktigt schyssta barstolar (Mater)..


Här kan ni läsa hela artikeln om familjen och deras julfirande i den före detta filmskolan..

pic: Pernille Kaalund/House of pictures




2 comments:

Note: only a member of this blog may post a comment.